Eventos for 10 Julio, 2017

10 Julio - 11 Julio
Escuela Superior de Ingeniería Informática. Albacete, Avda. de España, s/n

Directors: Francisco J. Alfaro.-University of Castilla-La Mancha, Spain Jesús Escudero-Sahuquillo.-University of Castilla-La Mancha, Spain  Honorific Director: Dr. Isidro Ramos Salavert Full Professor of the Department of Computer Systems and Computation Technical University of Valencia, Spain   The course lessons and talks will be in English.   Addressed to: Graduate, Master, PhD students, professors, engineers, researchers, managers, … Continuar leyendo "28.- Summer School on High – Perfomance Interconnection Networks for HPC and Data Centers Towards the Exascale and Big – Data Era (HiPINEB)."

29.- Tolerancia frente a radicalización. Hacia una cultura de paz y tolerancia frente a la radicalización que conduce al extremismo violento y al terrorismo.

10 Julio - 11 Julio
Toledo, Toledo, 45071 España